Coaching voor Powerlifters

Voor (aspirerende) wedstrijdleden van T.S.K.V. Spartacus zijn er plekken voor coaching door Pjotr van den Hoek. De coaching wordt verzorgd door het Tilburg University Sports Center en georganiseerd door de powerlifting commissie.

Pjotr is een van de sterkste powerlifters van Nederland, heeft internationale records op zijn naam staan, is bondscoach junioren, is scheidsrechter en zit in het bestuur van de International Powerlifting Federation. Daarnaast geeft hij ook regelmatig clinics bij onze vereniging!

pjotr-ipf

Coach Pjotr

Wat houdt de coaching in en hoe werkt het?

  • Je ontvangt iedere week een persoonlijk schema voor het bereiken van jouw doelen. Communicatie hieromtrent loopt slechts via e-mail.
  • Iedere 4 of 6 weken is er een gezamenlijke training onder leiding van Pjotr van den Hoek met alle gecoachte Spartanen.
  • Via e-mail stuur je iedere week uiterlijk zaterdagavond het spreadsheet bestand met je schema terug. Hierin zet je feedback over hoe het ging.

Wat zijn de vereisten?

  • Je hebt een jaarsportabonnement bij het Tilburg University Sports Center gedurende de gehele coaching.
  • Je moet wedstrijdlid zijn of worden bij T.S.K.V. Spartacus. Dit houdt in dat je namens Spartacus lid bent van de K.N.K.F. – Sectie Powerliften.
  • Je bent aan het werken naar een bondswedstrijd toe.
  • Je wijkt niet af van het gegeven schema, tenzij in overleg met de coach (bijvoorbeeld bij blessures). Pak nooit meer gewicht dan aangegeven. Mocht je een heel slechte dag hebben, kun je wel 5 tot 10 kg minder erop doen.

Bekijk hier alle exacte regels, vereisten en procedures.

Hoe kan ik me aanmelden?

Solliciteren kan altijd en het gehele jaar door! Stuur naar de Powerlifting Commissie (powerlifting -[@]- tskvspartacus.nl) je verzoek om gecoacht te worden. Plaats hierin:

  • Je motivatie om gecoacht te worden
  • Wat je doelen zijn en welke wedstrijden je mee wilt doen het komende jaar (zie ook: kalender bond)
  • Waarom je denkt dat Pjotr een goede coach voor jou is
  • Hoe je momenteel in de vereniging staat en hoe je daar aan wilt bijdragen
  • Je 1RM en je 5RM op iedere competitiediscipline
  • Je deadliftstijl (conventional of sumo)
  • Hoeveel dagen je per week traint/wilt trainen: 3 of 4
  • Je gewichtsklasse

Terug naar de powerlifting pagina